Budoucnost práce vs. Práce budoucnosti. 4. ČÁST. Co když budoucnost už začala? Na co se připravit? Proč staré, vnucující se obchodní modely přestávají fungovat a jsou nenápadně nahrazovány tichým sdíleným obchodováním? Změna je tu. Buďte při tom.
14.02.2018
Na konci předchozího dílu tohoto seriálu jsme se zmínili o obchodním fenoménu, který sice není nový, ale jehož čas zejména v České republice teprve přichází.
Jedná se o model distribuce kvalitního zboží nebo služeb, který namísto drahých reklam a inzerátů, skladů, marketů a supermarketů, náročné dopravy a velkého množství nezainteresovaných zaměstnanců vyžaduje jedinou věc. Zato zcela zásadní.Je to model, který kromě kvalitního zboží vyžaduje zainteresované distributory, kteří jsou ochotni neustále zvyšovat svou kvalifikaci a to zejména ve dvou směrech. Budují si rozsáhlou znalostní databázi o produktech, které sdílí, a učí se manažerským dovednostem v systému svobodného podnikání.
Jinými slovy stávají se na slovo vzatými odborníky ve svém oboru a současně vynikajícími leadery, kteří jsou schopni vyhledávat a motivovat další spolupracovníky do svých týmů. Nemusí vědět nic o prodeji, ale s trochou nadcházky měli by vědět všechno o svých produktech a hlavně o svých lidech.
Jinými slovy stávají se na slovo vzatými odborníky ve svém oboru a současně vynikajícími leadery, kteří jsou schopni vyhledávat a motivovat další spolupracovníky do svých týmů. Nemusí vědět nic o prodeji, ale s trochou nadcházky měli by vědět všechno o svých produktech a hlavně o svých lidech.
pokračování brzy