Budoucnost práce vs. Práce budoucnosti. 3. ČÁST. Co když budoucnost už začala? Na co se připravit? Proč staré, vnucující se obchodní modely přestávají fungovat a jsou nenápadně nahrazovány tichým sdíleným obchodováním? Změna je tu. Buďte při tom.

13.02.2018

V předchozích dvou dílech jsme sledovali trend ohrožující pracovní trh jako takový a to, které obory jsou nejohroženější.

Překvapivě mezi ně patří i obchodní systém založený na všudypřítomné reklamě - televize, radio, internet, časopisy. Prostor, ve kterém z nás spotřebitelů dělají nesvéprávné zákazníky, kteří potřebují poradit, navést, tedy v konečném důsledku více či méně zmanipulovat ke koupi toho pravého produktu či služby.

Ať nejsme moc radikální - informovat spotřebitele o existenci firmy, o inovaci výrobku, o nové službě usnadňující spotřebitelům život, to vše je potřeba. Potíž je v přebujelosti všech těch Black Fridayů a jejich čím dál větší naléhavosti a klamavosti na straně jedné a podprahovosti na straně druhé. Představte si svět ve kterém tato smršť neexistuje...

Je to samozřejmě utopie, i když ne tak docela. Určité zboží totiž tento druh agresivní reklamy nepotřebuje. Nepotřebuje billboardy, plakáty, inzeráty ani PPC reklamu. Nepotřebuje amazonské mezisklady s jejich aparátem, drahé regály a pulty v marketech a supermarketech, stovky zbytečných kilometrů při přepravě sem a tam, ani peníze na platy velkého zástupu obsluhujících zaměstnanců.

Nepotřebuje je proto, že si cestu ke spotřebiteli nachází jinak.

pokračování ZDE

© 2018 LP Team. 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky